Nieuws

Outbrain en Ligatus bundelen krachten

Outbrain heeft een overeenkomst om Ligatus over te nemen via een aandelendeal. Door het toevoegen van het native netwerk van Ligatus zal Outbrain haar positie in Europa versterken met meer dan 1.400 premium uitgevers, waaronder RTL en Femme Actuelle.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Adweek roept OMD uit tot Global Media Agency of the Year

OMD Worldwide, deel van de Omnicom Media Group, is door Adweek uitgeroepen tot Global Media Agency of the Year. Het toonaangevende Amerikaanse marketingtijdschrift koos voor OMD omwille van de veerkracht die het agentschap toonde na een minder 2017.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Media Mol gaat nationaal

Media Mol, specialist in digitale infoschermen bij erkende vastgoedkantoren, wil voortaan ook de grote nationale adverteerders warm maken om te adverteren op hun netwerk.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Herpositionering Strategie

De herpositionering van communicatiebureau Strategie is tekenend voor de manier waarom de communicatiesector zich moet heruitvinden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 278 279 280 281 282 642 643