MM versterkt zijn digitale transformatie door samenwerking met TalentSquare

FacebookTwitterLinkedIn
media marketing

Bron: MM News.

Media Marketing heeft besloten om de banden met zijn community te versterken door zijn klanten en partners een “2 in 1” rekruteringsplatform aan te bieden dat helemaal in het teken staat van de talenten uit de marcomsector.

Om dit tot een goed einde te brengen, deed Media Marketing beroep op TalentSquare dat onlangs door het Amerikaanse bedrijf Capterra verkozen werd als een van de meest intuïtieve rekruteringsplatformen in de categorie ATS (Applicant Tracking Software).

De Belgische specialist in digitale rekruteringstechnieken stelde Media Marketing een nieuwe en innovatieve aanpak voor: een MarketPlace die een gecentraliseerde toegang biedt tot alle talenten en vacatures uit de marcomsector, en waarmee werkgevers en headhunters ook het volledige selectieproces kunnen beheren en automatiseren.

Media Marketing geeft zijn klanten en partners een tool die het mogelijk maakt om in enkele klikken hun cv en jobaanbiedingen te beheren, evenals de jobs waarvoor ze gesolliciteerd hebben. De statistieken van al deze acties worden ook aangeboden.

Verder is Media Marketing van plan om weldra het platform uit te breiden en zich ook te richten op de freelancers uit de marcomsector.

Serge De Schryver, CEO van Media Marketing: “Dit nieuwe initiatief beantwoordt aan een reële vraag uit de markt. De media, bureaus en adverteerders worden geconfronteerd met de moeilijkheid om nieuw talent aan te trekken dat in staat is te helpen bij de digitale transformatie van bedrijven. Aan de andere kant worden ze geconfronteerd met vacatures en cv’s die op te veel verschillende platformen worden gepost. Deze one stop shop voor onze sector in samenwerking met TalentSquare zorgt voor een oplossing voor deze dubbele problematiek”.