BTOB Awards 2019: Boerenbond en BECI winnaars van de Press Awards

FacebookLinkedIn

Op 22 oktober was het weer tijd voor de BTOB Awards van organisatoren Media Marketing en WE MEDIA.

Prijzen werden uitgereikt in twee categorieën: Press en Communication. Grote winnaar was Lucy, maar ook onder andere Gutz & Glory, TBWA, The Oval Office, DDB, DPG Media Advertising, Lijncom, BECI en de Boerenbond mochten meer dan één prijs naar huis nemen.

Hieronder vindt u een overzicht van alle winnaars, met onderaan enkele beelden.

PRESS

Best of Diversification

  • Gold: Boerenbond – Gepersonaliseerde newsletter

Best Relaunch

  • Bronze: Boerenbond – magazine Boer & Tuinder
  • Bronze: Media Marketing – website MM.be

Best Content

  • Silver: Brusselse Kamer van Koophandel (BECI) – magazine Bruxelles Métropole

Best Launch

  • Silver: Brusselse Kamer van Koophandel (BECI) – podcast Next Step

COMMUNICATION

Best Use of Direct

  • Gold: Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish

Best Use of Interactive

  • Silver: The Oval Office – ‘Intimate Concerts’ voor SD Worx
  • Silver: TBWA – ‘Vindr’ voor KBC
  • Bronze: Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish

Best Use of Radio/Audio

  • Bronze: Lucy – campagne voor De Lift

Best Use of Film/Video

  • Bronze: Serviceplan – ‘Agency Beats’ voor 20Something

Best Use of Event

  • Gold: The Oval Office – ‘Intimate Concerts’ voor SD Worx
  • Bronze: Lijncom – ‘Lijncom on Tour’
  • Bronze: Profirst – ‘Redken Rage’ voor Redken

Best Use of PR

  • Gold: Gutz & Glory – ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep

Best Use of Promo/Activation

  • Silver: DDB – ‘Punching Door Tour’ voor VW
  • Silver: Lijncom – ‘Win Your Tourbus’

Best Use of Data/CRM

  • Gold: TBWA – ‘Vindr’ voor KBC
  • Silver: DPG Media Advertising – ‘Thursday Night Live’

Best Use of Integrated

  • Silver: DPG Media Advertising – ‘Thursday Night Live’
  • Bronze: DDB  – ‘Bestand tegen de Sterkste’ voor VW
  • Bronze: Prophets – ‘Barco Series 4’ voor Cinionic

Best Use of Publishing/Content

  • Bronze: Wavemaker – ‘MM Google Home’ voor Media Marketing

Speciale Juryprijs

  • Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish
  • Gutz & Glory – ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep

Enkele beelden

Best Use of PR: Gold voor Gutz & Glory – ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep

 

Twee speciale juryprijzen werden uitgereikt: een voor Lucy met ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish, en een voor Gutz & Glory met ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep.

 

De campagne ‘Intimate Concerts’ van The Oval Office voor SD Worx viel tweemaal in de prijzen: een Silver Award voor Best Use of Interactive en Gold Award voor Best Use of Event.

Ook tweemaal raak voor DPG Media Advertising. Hun campagne ‘Thursday Night Live’ won Silver Awards voor Best Use of Data/CRM enerzijds en Best Use of Integrated anderzijds.