De line-up van Fuel is bekend: re-think reality, re-think content, re-think customer experience, re-think industries

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
fuel by medialaan

Over een maand, op donderdag 19 april, staat de tweede editie van Fuel op het programma.

Dit inspiratieseminarie van Medialaan gaat over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie.

Naast de wereldberoemde Youtube-ster Casey Neistat zijn ook alle andere sprekers bekendgemaakt.

De vier centrale thema’s dit jaar zijn re-think reality, re-think content, re-think customer experience en re-think industries.

Meer informatie vindt u ook in onze agenda. Inschrijven kan via Fuel.be.

Wie zijn de sprekers?

Casey Neistat gaat dieper in op de toekomst van content creation. Hij toont aan dat het evenwicht behouden tussen kijkers, subscribers en sterke, authentieke content cruciaal is.

Ian Forrester is Senior ‘Firestarter’ Producer bij de BBC. Hij deelt wat er gebeurt als je het beste van technologie combineert met het beste van broadcasting en storytelling.

Rana June is creative technologist, oprichter en CEO van Lightwave. Ze gebruikt menselijke emoties om beklijvende merk- en marketingverhalen te vertellen.

Siraj Raval is helemaal thuis in AI, blockchain, deep learing en gedecentraliseerde applicaties. Als Youtube-ster inspireert hij dagelijks developers en geeft hij tips om je eigen cryptocurrency te lanceren.

Catarina Rindi gelooft dat blockchain voor een volledige herverdeling van economische toegang en bronnen kan zorgen.

Rebecca Clyde zorgt er met haar onderneming Botco.ai voor dat chatbots sterke en leuke belevingen voor de consument afleveren.

Xander Steenbrugge zag al snel de voordelen van machine learning in toen hij studeerde aan de universiteit. Vandaag helpt hij bedrijven met het herdenken van gepersonaliseerde content en merkengagement.

• Artiesten helpen meer geld te verdienen, dat is het doel van Simon de la Rouvière. Deze ingenieur bouwt gedecentraliseerde applicaties voor de muziekindustrie en online communities en benadrukt het potentieel van blockchain voor media en marketing.

Cathy Hackl is de leading lady van de toekomstige realiteit. Ze komt alles vertellen wat je moet weten over Virtual Reality.

• Afsluiten doet Fuel met Peter Hinssen die zorgt voor de round-up talk.