Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
OMD Flash Reclame-investeringen 2013-04
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor april 2013....
Lees meerCIC Resultaten van het onderzoek – Belgen, mobiliteit en media: de grote Autostudie
De verenigde krantenuitgevers hebben besloten hun informatiemissie nog meer kleur te geven met de oprichting, binnen het Newspaperswork marketingplatform, van een volbloed kenniscentrum: het Consumer Insights Center (CIC). Met het oog op de o...
Lees meerHavas Media bestudeert de betekeniswaarde van merken
Meaningful Brands is een international kader die het menselijk welzijn met merken verbindt op een business niveau. Het meet de voordelen die merken in ons leven brengen. In deze internationale studie werden tijdens het eerste trimester van ...
Lees meerGlobal Study Shows Marketers Missing Digital Opportunity
Marketers are missing a powerful opportunity to engage with consumers and deliver personalized experiences that drive brand affinity, according to research released today from Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE). The global study, Click Here: Th...
Lees meerResearch Online, Purchase Offline
Benjamin Smadja, Marketing Director B to B d`Aufeminin.com group a présenté une étude française, commandée par son groupe, qui mesure les flux « web to store » et « store to web ». Celle-ci a été menée auprès de 44 enseignes da...
Lees meerPaid, owned, earned media: wat valt er juist te verdienen?
In de bijlage vindt u de presentatie die Clo Willaerts heeft gegeven op de Sanoma Mediaparade 2013 te Diegem op 30/05/2013. Clo Willaerts staat in voor de social media strategie bij Sanomamedia. Alles draait rond onze merken....
Lees meerLa Marque, c`est moi. Merkdepotisme in tijden van co-creatie
In de bijlage vindt u de presentatie die Piet Wulleman heeft gegeven op de Sanoma Mediaparade 2013 te Diegem op 30/05/2013. De consument vragen wat hij wil is niet de beste manier om te geven wat hij wil. Of nog: een customer-c...
Lees meerMaganomics: the science of magazine advertizing effectiveness
In de bijlage vindt u de presentatie die Marius Cloete heeft gegeven op de Sanoma Mediaparade 2013 te Diegem op 30/05/2013. Marius Cloete onderzoekt de effectiviteit van magazinereclame voor de Britse tijdschriftenorganisatie P...
Lees meerPwC study – Global Entertainment & Media Outlook: groeivoorspellingen in de wereldwijde media- en vrijetijdsindustrie
PwC publiceerde de 14de editie van de jaarlijkse studie Global Entertainment & Media Outlook. Hieruit blijkt dat de vraag naar entertainment en media (E&M) bij de consument groeit. Volgens dit onderzoek zal de E&M-markt de komen...
Lees meerNo Signs of a Newspaper Crisis in Asia and Latin America
The chart in the document illustrates that there is no crisis in the newspaper markets of Asia and Latin America....
Lees meerThe Cost of Annoying Ads
What constitutes an annoying display ad on the web? Is it the use of garish colors, as in a Halloween theme gone amok? Is it a page seemingly designed to cram in as many blinking, spinning, animated GIFs as possible? Is an ad annoying when ...
Lees meer