Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Havas Media bestudeert de betekeniswaarde van merken

  Meaningful Brands is een international kader die het menselijk welzijn met merken verbindt op een business niveau. Het meet de voordelen die merken in ons leven brengen. In deze internationale studie werden tijdens het eerste trimester van ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Global Study Shows Marketers Missing Digital Opportunity

Marketers are missing a powerful opportunity to engage with consumers and deliver personalized experiences that drive brand affinity, according to research released today from Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE). The global study, Click Here: Th...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Research Online, Purchase Offline

  Benjamin Smadja, Marketing Director B to B d`Aufeminin.com group a présenté une étude française, commandée par son groupe, qui mesure les flux « web to store » et « store to web ». Celle-ci a été menée auprès de 44 enseignes da...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Cost of Annoying Ads

  What constitutes an annoying display ad on the web? Is it the use of garish colors, as in a Halloween theme gone amok? Is it a page seemingly designed to cram in as many blinking, spinning, animated GIFs as possible? Is an ad annoying when ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 85 86 87 88 89 99 100