OMD Flash Reclame-investeringen 2013-06
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juni 2013....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juni 2013....
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2013 Q2 - 2012 Q3 en 2013 S1 - 2012 S1, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid. Reclame-investeringen 2013Q2 - 2012 Q2 (Nationaal) Uit de AdQlik-...
Lees meerDe ScreenPlay-studie van Clear Channel wijst op de kenmerken en voordelen van digitale schermen voor adverteerders en merken. De studie, waarvan de focus lag op consumenten in winkelcentra en stationsomgevingen, ondervroeg meer dan 1.000 winkelaars e...
Lees meerDe belangrijkste conclusies die getrokken kunnen worden uit een studie van Podium Perception Management (PPM), besteld door Vlaams minister van Media Ingrid Lieten, zijn dat de waardering en de reclame-inkomsten van de regionale zenders omlaag gaan e...
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor mei 2013....
Lees meerThis document contains results for each of the 12 countries participating in the 2013 Reader's Digest Trusted Brands Survey, a study of consumer attitudes and opinions related to everyday products and services. Reader's Digest ...
Lees meerUit een studie van Acerta ter gelegenheid van de dag van de sociale media op 30 juni, blijkt dat Belgische bedrijven het medium social media nog niet optimaal gebruiken. Amper één op drie bedrijven in België is aanwezig op sociale media. Een ander...
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor april 2013....
Lees meerDe verenigde krantenuitgevers hebben besloten hun informatiemissie nog meer kleur te geven met de oprichting, binnen het Newspaperswork marketingplatform, van een volbloed kenniscentrum: het Consumer Insights Center (CIC). Met het oog op de o...
Lees meerMeaningful Brands is een international kader die het menselijk welzijn met merken verbindt op een business niveau. Het meet de voordelen die merken in ons leven brengen. In deze internationale studie werden tijdens het eerste trimester van ...
Lees meer