nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

No Signs of a Newspaper Crisis in Asia and Latin America

6 juni 2013
FacebookTwitterLinkedIn

 

The chart in the document illustrates that there is no crisis in the newspaper markets of Asia and Latin America.

Meer informatie: No Signs of a Newspaper Crisis in Asia and Latin America.pdf Bron: Statista
Statista
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

Super Bowl Ad Prices Doubled Since 2003

26 januari 2015

68% of Facebook’s Users Are Mobile

3 mei 2013

The Paywall Effect Is Cooling Off – The New York Times

29 april 2013

2012 – A Slow Year for the Advertising Industry

6 maart 2013
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

Print Power komt met gratis e-booklet ‘Print Media Predictions 2023’, met bijdragen v...

3 februari 2023

JCDecaux krijgt exclusief straatmeubilaircontract voor mupi’s in de stad Antwerpen voor 8 jaar

3 februari 2023

Roularta Media Group investeert in nieuwe eco-efficiënte droogovens

3 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Media School: Advanced Comms Strategy

7 februari | 14:00 - 17:00

MM Tech Club – The new digital worlds

7 februari | 18:00 - 21:00

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}