Ann Voorspoels en Werner Van Reck aan het hoofd van Havas Brussels

FacebookTwitterLinkedIn

Havas Brussels kondigt een reorganisatie van het management aan met de komst van Werner Van Reck als Executive Creative Director, aan de zijde van Managing Director Ann Voorspoels.

Christian de La Villehuchet, Global Chief Integration Officer van Havas: “Net als bij onze grootste en creatiefste bureaus van de groep zoals BETC, Parijs, Chicago, New York of Londen, wou ik ook in België een commerciële en creatieve tandem aan het hoofd van het bedrijf zetten. Zo plaatsen we onze creatieve ambities meer dan ooit centraal in het bureau”.

In de nieuwe organisatie zal Ann Voorspoels vooral verantwoordelijk zijn voor het commercieel en economisch reilen en zeilen van het bureau en de klanten. Werner Van Reck zal zich focussen op deze vier pijlers:
• Een nieuwe visie en creatieve organisatie uitwerken
• Het creatieve werk en de creatieve teams een boost geven
• Een nieuwe creatieve cultuur bij het bureau introduceren
• De creatieve reputatie van Havas Brussels op de Belgische markt bevestigen

Werner Van Reck was medeoprichter en creatief directeur van LDV. Na 17 jaar ging hij weg bij het bureau om twee jaar lang te fotograferen voor het boek ‘Stadsmussen’. Daarin illustreren 300 portretten van Antwerpenaren het hart en de ziel van de stad. In 2010 richtte hij Act op, een design en branding agency gespecialiseerd in verpakken en rebranding. In 2015 werd hij Chief Creative Officer bij These Days.