LEGO kiest LVTPR als bureau voor PR- en communicatieactiviteiten

FacebookTwitterLinkedIn

LVTPR voegt LEGO toe aan zijn klantenportfolio in de Benelux. In het eerste half jaar ligt de nadruk van de werkzaamheden op een productintroductie en LEGO World. Het concept dat LVTPR presenteerde voor de productintroductie blonk volgens LEGO uit in creativiteit, haalbaarheid en uitvoerbaarheid.

Bovendien werkt LVTPR al voor klanten met de doelgroep ouders en kinderen, zoals Nintendo en Noppies. Daarnaast heeft LVTPR als onderdeel van de LVT Group alle expertise in huis om LEGO breed te begeleiden, van strategie- en conceptontwikkeling tot complete uitvoering en opvolging. Dit is van belang omdat LVTPR LEGO gaat ondersteunen bij uiteenlopende communicatievraagstukken voor product- en merkbeleving, van winkelactivaties tot samenwerkingen met influencers.

Heidi Verheyen, Marketing Director Benelux bij LEGO: “LVTPR durft groot te denken en is tegelijkertijd heel realistisch in haalbaarheid. Ook is het team spot-on als het gaat om het vasthouden en laten terugkomen van onze brand values. Daarbij maakt de brede inzetbaarheid van alle in-house expertises in zowel Nederland als België LVTPR een professionele verlenging van onze eigen marketingafdeling.”

Charly Lammers van Toorenburg, CEO LVTPR: “Als onderdeel van de LVT Group hebben we in de Benelux inmiddels meer dan tachtig gepassioneerde communicatieprofessionals tot onze beschikking, van PR-consultants tot contentmarketeers, designers en eventmanagers. Dat betekent dat we snel kunnen opschalen en elke klant optimaal kunnen ondersteunen in zijn communicatiestrategie en -uitvoering.”