LVTPR wordt Charly PR

FacebookTwitterLinkedIn

LVTPR heet voortaan Charly PR. Het PR-bureau lanceert vandaag zijn nieuwe naam, branding en website.

LVTPR werd in 1994 opgericht als een PR-bureau voor tech en IT, maar vooral de laatste tien jaar verschoof zijn core business richting corporate communicatie en consumer & lifestyle PR.

Karolien Hessels, Managing Director Benelux bij Charly PR: “Daarbinnen ontwikkelden we expertteams in onder andere crisiscommunicatie, interne communicatie, thought leadership, product PR, influencer relations en digital & content marketing. Ook specialiseerden we ons in maatschappelijke awareness-campagnes rond o.a. de ziekte van Crohn, het belang van fairtrade kopen, het lot van vluchtelingen en welzijn op het werk. Nu hebben we ook eindelijk de naam, branding en website die onze feitelijke positionering ook uitstralen.

Voor wie LVTPR al een tijdje kent, is de naam Charly geen onbekende. Het bureau droeg bijna dertig jaar lang de afgekorte achternaam van oprichter Charly Lammers van Toorenburg, aangevuld met ‘PR’.

Karolien Hessels over de keuze voor ‘Charly PR’: “We speelden al een tijdje met het idee om voor een voornaam te gaan. Die keuze straalt immers de persoonlijkheid en no-nonsense-houding uit waarmee we onze partnerships aangaan – zowel met elkaar onder collega’s als met klanten, journalisten, influencers en andere partijen. We moesten niet ver zoeken en kwamen uit op Charly: een ode aan onze oprichter, maar ook een inspirerende naam die karakter en vertrouwen uitstraalt en tegelijk een speels, fris en zelfs avontuurlijk kantje heeft. De perfecte blend aan corporate en lifestyle kenmerken die naadloos aansluit bij onze positionering.