BAM zet Belgian Digital Champions terug in de spotlights

FacebookTwitterLinkedIn

Op donderdag 19 september organiseert BAM voor de 4e keer The Rentree. BAM wil zo Belgische ondernemingen op de voorgrond plaatsen die technologieën ontwikkelen voor de media- en marketingsector, ongeacht of het nu startups, scaleups of al gevestigde waarden zijn.

Het event biedt 18 sessies met de beste Belgische technologieën voor de marketing- en mediasector, met onder meer aandacht voor artificiële intelligentie, chat-voicebot, data management, machine learning, predictive analysis, VR, advertising platforms, dashboarding, enz.

“Dit jaar gaat de trend bij onze sprekers duidelijk richting Artificiële Intelligentie, die toegepast wordt op alle vlakken van marketing; van voorspelbare analyse tot dynamische influencer management en intelligente dashboarding”, zegt Patrick Steinfort, General Manager van BAM. “Net als vorig jaar hebben we een toonbeeld van “Belgian Digital Champions” van alle groottes bijeengebracht, van starters tot reeds lang gevestigde bedrijven.”

De missie van BAM is om de diversiteit, de dynamiek en de efficiëntie van de Belgische technologieën te tonen aan spelers binnen marketing. Elke spreker zal hun technologie voorstellen samen met een klant en zal daarnaast ook hun ambities op nationaal en internationaal vlak duiden. Het event richt zich dan ook tot alle marketing- en mediaprofessionals die een brede waaier van Belgische knowhow op het gebied van Mark-Ad Tech willen ontdekken die hen kan helpen bij het bereiken van hun doelstellingen.

“Technologie is een van de belangrijkste factoren binnen de marketingwereld van vandaag. The Rentree is één van de initiatieven van BAM op dat vlak. In hetzelfde perspectief hebben we bij de IAB Mixx Awards een specifieke Mark-Ad Tech categorie opgezet. Diebeloont de tools zelf (DMP, CRM, DSP, etc.) en het gebruik ervan”, aldus Steinfort.