Urban Sessions kiest voor LVTPR

FacebookTwitterLinkedIn

Urban Sessions, het nieuwe Belgische actie- en urban sports festival, heeft LVTPR gekozen als PR-partner. De missie: jong en oud naar de eerste editie van dit gratis festival in Brussel lokken, waar ze worden ondergedompeld in de wereld van sporten zoals skateboarding, parkour en breakdance. Het hoogtepunt van Urban Sessions wordt de UCI BMX Freestyle World Cup.

“We hebben niet lang moeten zoeken naar een agency dat goed bij ons past”, aldus Ciara Reid, Head of Communications bij Urban Sessions. “Meteen tijdens het eerste kennismakingsgesprek voelden we de klik en het enthousiasme om samen in zee te gaan. Amper een dag nadat we van LVTPR het PR-plan kregen, hakten we de knoop al door. Ondertussen is de lanceringspersconferentie achter de rug en die heeft heel mooie coverage opgeleverd.”

“Na corona zijn we enthousiaster dan ooit om onze PR-ervaring rond social events weer volop in te zetten”, zegt Karolien Hessels, Managing Director bij LVTPR. “We zijn dankbaar dat we van Urban Sessions het vertrouwen kregen om deze primeur op de kaart te zetten bij de Belgische media en influencers.”