De Tijd en L’Echo introduceren innovatieve digitale formaten

FacebookTwitterLinkedIn

Trustmedia/Mediafin kan op digitaal vlak terugblikken op een innovatief parcours. Zo werd onder meer als eerste in België op de websites van De Tijd en L’Echo de paywall succesvol geïnstalleerd, werd het Cost Per Hour model gelanceerd, en werd in primeur een digitaal charter geïntroduceerd.

Nu lanceert de regie twee innovatieve digitale formaten. De Sidewinder en Sliding Doors formaten staan garant voor impactvolle branding campagnes. De nieuw gelanceerde formaten zijn user initiated en zorgen voor impact met een laag intrusief karakter.

Het Sidewinder formaat ontvouwt zich in twee keer van 300×600 pixels naar 900×600 pixels. Het drievoudige formaat kan verrijkt worden met interactieve elementen zoals video, animaties en fotogalerijen.

Het Sliding Doors formaat is responsive en zorgt voor een volledig meeslepende rijke media-ervaring. Vanuit een klassieke half page of billboard krijgt de surfer met een click-to-reveal een volledige nieuwe campagne weergave op het volledig scherm.