Roularta Advertising brengt enkele wijzigingen in het team aan. Lara Chammah wordt verantwoordelijk voor Campaigning. Ze neemt die verantwoordelijkheid over van Philippe De Brabanter, die als Project Manager een nieuwe uitdaging in het datateam van Chief Digital Officer Stefan Seghers aangaat. Lara Chammah blijft Head of Digital.
Roularta Advertising zet volop in op de nieuwste advertising technology tools. Daardoor kunnen de prestaties van digitale campagnes beter gemonitord en bijgestuurd worden. Dat gebeurt zodra de campagne op de platformen van Roularta loopt.
Voor de optimalisatie van de campagneresultaten kan Lara Chammah rekenen op een team van drie specialisten: Tiziana Troisi, Filip De Neef en Kelly Meert. In deze specifieke rol zal Lara rapporteren aan Mark Daemen, Director Strategy & Innovation.
“Met deze stap wil Roularta Advertising de link tussen de klanten, het salesteam en de resultaten van de digitale campagnes nog beter op elkaar afstemmen”, aldus Mark Daemen.
Kaat Cossey (Digital Technical & Implementing Manager) en Jari Evenepoel (Yield Manager) zijn verantwoordelijk voor data-analyses. Dit team voor digitale transitie wordt eveneens aangestuurd door Mark Daemen.