Tom Van Vlierberghe en Fabienne Dewilde worden agency-ambassadors van Roularta Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

In een veranderende advertentiewereld tracht Roularta Advertising zich voortdurend aan te passen aan de dynamische markt. Met een breed scala aan print en digitale oplossingen, maar ook met innovatieve mogelijkheden zoals sponsoring, webinars, podcasts en video’s, wil de regie haar klanten inspireren.

Philippe Belpaire (General Manager): “We zijn ons ervan bewust dat het multimediale aanbod binnen onze groep vandaag overweldigend kan zijn voor agentschappen. Zij moeten vaak snel kunnen reageren op vragen en behoeften van hun klanten. Daar willen we nu beter op inspelen met onze twee ‘ambassadeurs’: Tom Van Vlierberghe en Fabienne Dewilde.”

Dit dynamische duo zal fungeren als bruggenbouwers tussen Roularta Advertising en haar mediapartners. Zij brengen nieuwigheden, maar ook een dosis inspiratie in de vorm van relevante case studies.

Als centrale contactpersonen voor de agentschappen, zullen zij ook zorgen voor de nodige linken met de sectorspecifieke experten binnen Roularta Advertising en voor het faciliteren van de zoektocht naar de perfecte oplossingen voor klanten.