Publifer gaat verder als volledig zelfstandige regie

FacebookTwitterLinkedIn

Publifer, een 100% dochteronderneming van de NMBS, zal voortaan volledig autonoom instaan voor de commercialisatie van de reclameoplossingen op het spoorwegdomein van de Belgische stations en van de More O’Ferrall billboards.

Publifer heeft een ruim aanbod aan oplossingen binnen de belangrijkste stations van België. Het biedt adverteerders nationale en lokale oplossingen aan, en dit op zowel traditionele formaten als 2m² en backlight als op digitale schermen. Met hun DNN oplossing (Digital National Network) bezit Publifer ook een unieke nationale oplossing voor digitale advertenties met een massa bereik. Publifer verzorgt tevens de opvolging van de talrijke eventlocaties, gebruikt voor samplings, standen en andere promotionele activiteiten binnen de stations.

Naast de reclamemogelijkheden in de Belgische stations zal Publifer zich de komende 20 maanden ontfermen over de commercialisatie van de More O’Ferrall borden, nog steeds de referentie op het gebied van het panoramische formaat in de 48 CIM-steden van België.

Het team heeft door deze evolutie een enorme groei gekend. Roland Van Kerckhove blijft aan het roer als managing director. Het sales department wordt geleid door Michel Henaut en Frédéric Van Dessel. In hun teams zullen Catherine Hubaut (ex Brightfish) en Barbara Hartert (ex Mediafin) de salescontacten verzorgen voor de nationale markt. Olivier Lion en Bente Van Deuren (ex Clear Channel) nemen de lokale klanten in portefeuille. Tot slot zorgen Annita Vander Poorten (ex Fisa) en Barbara Stichelmans (ex Clear Channel) voor de opvolging van de verschillende acties en events binnen de stations. Gert Delgouffe en Aurélie Rampelberg zullen ondersteuning geven aan het sales team voor alles op vlak van marketing en communicatie. Michel Forget maakt de overstap van het sales departement en zal operations leiden.

Roland Van Kerckhove: “Ik ben zeer verheugd dat we het exclusieve universum van de stations verder kunnen commercialiseren en zo de continuïteit kunnen verzekeren. De Belgische stations bieden een grote variatie aan consumentenprofielen die de perfecte match vormen met onze oplossing voor adverteerders”.

Het atelier en de nieuwe kantoren liggen in de Frankrijkstraat, op een boogscheut van station Brussel-Zuid.