AMP stelt Distriweb open voor adverteerders

FacebookTwitterLinkedIn
distriweb

Iedere dag bezoeken meer dan 4.000 perspunten het online platform Distriweb. Krantenwinkels maken gebruik van dit platform om hun persassortiment te optimaliseren en plaatsen er regelmatig nabestellingen op vraag van hun klanten.

Distriweb heeft onlangs een grondige upgrade gekregen en is sindsdien geëvolueerd naar een online winkel waar de gebruiker uiteraard nog steeds zijn persadministratie kan regelen, maar nu ook andere producten zoals rookwaren, gadgets of drank kan bestellen om zijn assortiment uit te breiden.

Dankzij het vernieuwde Distriweb heeft AMP rechtstreeks contact met het gros van de Belgische persverkooppunten, waaronder 3.000 zelfstandige krantenwinkels, Relay, Press Shop, Delhaize en Carrefour. Het totaal bereik ligt op 5.300 unieke nationale contacten, ofwel een dagelijkse link met 75% van de Belgische persverkooppunten.

Via Distriweb kan je de krantenwinkels nu rechtstreeks aanspreken. Dankzij de verschillende advertentieformules (Leaderboard, Splashpage en Skyscraper) vergemakkelijkt AMP het contact tussen leveranciers en de Belgische zelfstandige persverkooppunten. Andere doelgroepen zoals ketens of F1 zijn ook mogelijk, maar deze prijzen zijn op aanvraag.