Clear Channel vernieuwt reclametargeting met zijn nieuw data-driven aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel is al meer dan tien jaar een pionier in het gebruik van data en heeft onafgebroken succes gekend met People & Places, waarvoor het een Gold AMMA kreeg. Recordverkopen in 2023 bevestigen de relevantie van deze oplossingen en onderstrepen zo het succes op basis van klanttevredenheid.

Om dit succes te ondersteunen, onthult de regie haar nieuwe People Places Remastered-aanbod: meer dan 550 doelgroepsegmenten, meer dan 60.000 POS en POI’s, en als grote innovatie 17 nieuwe persona’s waar klanten het meest naar vragen.

Baudouin van de Berg, Sales Director : “Het strategische gebruik van data in (D)OOH maakt het mogelijk om campagnes te optimaliseren door ze zo relevant mogelijk te maken, door de juiste doelgroep, op de juiste plaats en op het juiste moment aan te spreken. De rijkdom van onze data ontwikkelt zich voortdurend, waardoor we kunnen inspelen op de behoeften van adverteerders en de markt om een maximale ROI te garanderen.”

Het pronkstuk van het nieuwe aanbod is de nieuwe dynamische brochure. Adverteerders kunnen de specifieke details van elke optie verkennen om zo een grondig inzicht te krijgen in de mogelijkheden om hun campagnes met de uiterste nauwkeurigheid af te stemmen.