AMMA 2024: Dit zijn de genomineerden

FacebookTwitterLinkedIn

De expertjury’s van de AMMA nomineerden na beraadslaging 45 dossiers in 9 categorieën. EssenceMediacom, Havas Media, Publicis Groupe en Semetis werden 3 keer genomineerd. GroupM, Mindshare, Space en Wavemaker elk 2 keer. Bij de regies valt Clear Channel op met 4 nominaties, gevolgd door RMB en Var met elk 3 nominaties. Met nominaties in 4 verschillende categorieën is Proximus het best presterende merk.

De editie 2024 van de AMMA (Annual Master in Media Awards) heeft andermaal een nieuw record gevestigd. Er werden niet minder dan 185 dossiers ingediend in de 14 categorieën, die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.

116 media- en reclameprofessionals van de AMMA-jury, samengesteld door voorzitter José Fernandez (D’Ieteren), vergaderden tijdens 9 sessies op 17 en 18 april om de inzendingen te evalueren en de 5 beste dossiers te nomineren voor 9 categorieën.

En de genomineerden zijn…

Op 15 mei biedt de UMA, in samenwerking met CommPass, u de mogelijkheid om de genomineerde dossiers te komen ontdekken binnen de zes categorieën Best Media Strategy, Best Creative Media Use, Best Use of Data, Best Use of Native & Content, Best Use of Performance Marketing en Media Sustainable Development Award.

De finale AMMA-jury komt op 17 mei samen om te oordelen over de Gold, Silver & Bronze awards. Na de zitting worden de genomineerden in alle andere categorieën bekendgemaakt.

De awards zullen worden uitgereikt tijdens de AMMA Ceremony op 6 juni in het Auditorium 2000 aan de Heizelpaleizen.