|
De Franse tv-zender TF1 heeft een akkoord bereikt met de regie Transfer voor de commercialisering van Belgische advertentieruimte vanaf september 2017.
Lees meer
|
|
|
|
Publifer, een 100% dochteronderneming van de NMBS, zal voortaan volledig autonoom instaan voor de commercialisatie van de reclameoplossingen op het spoorwegdomein van de Belgische stations en van de More O’Ferrall billboards.
Lees meer
|
|
|
|
Via verschillende advertentieformaten zet AMP de website Distriweb.be open voor leveranciers en fabrikanten die interesse hebben om in contact te komen met de Belgische zelfstandige persverkooppunten.
Lees meer
|
|
|
|
Het festival Polé Polé herlanceert de regie van spotruimte op de twee LED-schermen (12m²) links en rechts van het podium tijdens de Gentse Feesten. Dit betekent voor adverteerders een extra boost voor hun campagne bij meer dan 200.000 bezoekers.
Lees meer
|
|
|
|
Wilfried is een nieuw Franstalig magazine over de Belgische politiek dat op 15 juni voor het eerst verschijnt. Drie keer per jaar zal het op 15.000 exemplaren verspreid worden. Regie is in handen van Target Advertising.
Lees meer
|
|
|
|
Arnold is een initiatief van sommelier Sofie Vanrafelghem en ligt vanaf 1 juni in de rekken. Het tweetalig magazine wordt vier keer per jaar uitgegeven door Marvin Media en richt zich tot iedereen die meer wil weten over bier.
Lees meer
|
|
|
|
|
Op 31 mei werden de resultaten bekendgemaakt van het CIM-onderzoek over de periode van 7 januari tot en met 15 april. In het Noorden versterkt Radio 2 zijn positie, in het Zuiden gaat La Première er sterk op vooruit.
Lees meer
|
|
|
|
Tijdens de zomer zullen verschillende dagbladbijlages en dagbladmagazines een pauze nemen. Klik hieronder voor een overzicht per titel van de data van de laatste editie voor de zomerstop en de eerste editie na de zomerstop.
Lees meer
|
|
|
|
Guidooh lanceert Scratchapp, een innovatief concept dat hun postkaarten The Cards digitaal tot leven brengt op de smartphone van de doelgroep. Scratchapp biedt diverse spel-, wedstrijd- en interactiemogelijkheden.
Lees meer
|
|
|
|
Adfactor bereikt met content marketing de Belgische markt. In samenwerking met Belgische influencers wordt branded content gecreëerd en de innovatieve displayformaten zorgen ervoor dat adverteerders gericht in contact komen met hun doelgroep.
Lees meer
|
|
|
|
De Persgroep Advertising presenteert samen met Lidl een nieuw native videoproject met foodbloggers. Op Foodiefiles.be delen bloggers en influencers elk een maand lang hun eigen videorecepten.
Lees meer
|
|
|
|
Kapaza heeft beslist om ermee te stoppen en heeft dat ook laten weten aan 2dehands.be dat de domeinnaam overneemt. Kapaza.be verwijst momenteel dus onmiddellijk door naar 2dehands.be.
Lees meer
|
|
|
|
|
Vanaf juli zal Media Surplus de reclamewerving voor het magazine Op Weg en het online platform Grote Routepaden op zich nemen. De afgelopen zeven jaar verzorgde Pasar de regie, maar aan deze samenwerking komt een einde.
Lees meer
|
|
|
|
Trevi staat voortaan in voor de reclamewerving van het Vlerick Alumni ledenboek. De Vlerick Alumni website en newsletter worden verder intern door Vlerick Alumni opgevolgd.
Lees meer
|
|
|
|
Het derde kanaal van Eleven Sports, dat in eerste instantie enkel via de website en app bekeken kon worden, is nu ook beschikbaar op Proximus TV.
Lees meer
|
|
|
|
De UMA publiceerde zijn jaarlijks rapport over de evolutie van de mediakosten in België. Het bevat de evolutie van de reclametarieven, alsook de verhouding tussen de brutokosten voor mediaruimte en de bereikcijfers van de media.
Lees meer
|
|
|
|
Deze nieuwe studie van reclameregie IP analyseert de reikwijdte van het huidige audio-universum en de emotionele impact ervan op de consument, alsook hoe die consument de uitgezonden reclameboodschappen ervaart.
Lees meer
|
|
|
|
In samenwerking met GfK onderzocht Mediahuis Connect welke trends een merk future-proof maken. Meer dan 200 merken uit 14 verschillende sectoren werden getest op hun future-proofness.
Lees meer
|
|
|
|
|
De Franstalige dagbladuitgevers willen niet dat de openbare omroep hun plannen voor een digitaal betaalmodel bemoeilijkt. Volgens LaPresse.be moet de RTBF zich opnieuw concentreren op haar audiovisuele DNA.
Lees meer
|
|
|
|
Medialaan, Space en Miguel Aguza van Ikea zijn de grote winnaars als respectievelijk regie, agentschap en adverteerder van het jaar. Marc Vossen werd Media Personality of the Year.
Lees meer
|
|
|
|
Op vrijdagavond 2 juni weten we welke campagnes met de prijzen gaan lopen op de jaarlijkse Creative Belgium Awards, vroeger beter bekend als de CCB Awards.
Lees meer
|
|
|
|
De Business-to-Business Press & Communication Awards veranderen van naam en gaan voortaan als B2B Awards door het leven. Er is ook een nieuwe merkidentiteit en de awards worden opgedeeld in twee parallelle competities: Press en Communication.
Lees meer
|
|
|
|
Het congres Content Rules stond in het teken van content marketing en native advertising en werd bijgewoond door zowel journalisten als marketeers. Heel wat topsprekers passeerden de revue, wij pikken er enkelen voor jou uit.
Lees meer
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
|
Meer informatie
|
|
Meer informatie
|
|
|
Agenda
|
2 juni 2017 | 17:00 - 23:30
|
8 juni 2017 | 08:00 - 9 juni 2017 | 18:00
|
17 juni 2017 | 09:00 - 24 juni 2017 | 22:00
|
Meer activiteiten
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.813 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.131
- vakpers: 660
- dagbladen: 332
- huis-aan-huisbladen: 682
- out-of-home: 934
- radio/TV: 550
- digitaal: 1.817
Nieuwe abonnee:
Stad Antwerpen (adverteerder).
|
|
|