Guidooh lanceert Scratchapp: The Cards komen digitaal tot leven

FacebookTwitterLinkedIn

Guidooh lanceert deze week Scratchapp, een innovatief concept dat hun postkaarten “The Cards” digitaal tot leven brengt op de smartphone van de doelgroep. Scratchapp biedt eindeloze spel-, wedstrijd- en interactiemogelijkheden.

Wie de gratis Scratchapp downloadt via iOS of Android, zal merken dat achter de deelnemende Cards veel meer schuilt dan statische postkaartjes. De app openen, even de smartphone boven de Card houden, en op het scherm verschijnt een digitale scratchcard. De interactieve mogelijkheden zijn eindeloos: wanneer de bovenste laag wordt weggeswipet, verschijnt op maat gemaakte interactieve content in het verlengde van de boodschap op de Card. Een wedstrijd, een filmpje, een kortingsbon, een spelletje… alles is mogelijk.

Managing Partner Thomas Van Cauwenberghe: “Met Scratchapp verstevigt Guidooh zijn positie op de out-of-home markt door resoluut in te zetten op nieuwe media en interactieve digitale convergentie. Zo biedt het consumenten een verrassende beleving en de adverteerder ongebreidelde mogelijkheden om op een innovatieve manier te communiceren met de doelgroep”.