Adfactor lanceert Belgisch influencer netwerk

FacebookTwitterLinkedIn

Adfactor België bereikt met content marketing de Belgische markt. In samenwerking met Belgische influencers wordt branded content gecreëerd en de innovatieve displayformaten zorgen ervoor dat adverteerders gericht in contact komen met hun doelgroep.

Adfactor heeft een netwerk van ruim 70 Belgische titels, aanvullend op het Nederlands netwerk voor display advertising met targeting op de Belgische doelgroep. Op die manier biedt het een sterk totaalpakket aan adverteerders. Jasper Oelers van Adfactor België: “We helpen merken met branded content campagnes door het inzetten van invloedrijke Belgische bloggers en online magazines. Ook concepting, fanmarketing en display advertising via ons Nederlandse netwerk, getarget op Belgische bezoekers, behoort tot de mogelijkheden”.

Adfactor beschikt over een steeds groter netwerk aan Belgische influencers. De thema’s waarover deze titels publiceren zijn breed, maar het portfolio is met name sterk op het gebied van food, fashion & beauty, interieur, mannen, lifestyle en gezinnen. De titels in het netwerk staan open voor het creëren van branded content en weten hoe ze hun fans op een aansprekende manier kunnen laten kennismaken met producten, merken en acties.

Door het aanbieden van een breed scala aan diensten is Adfactor België een one stop shop voor merken die met branded content online hun doelgroep willen bereiken. Meerdere merken waaronder Philips, Pepsico en Coty hebben reeds Adfactor ingezet voor online samenwerkingen.

“Daarnaast vangen we de aandacht van Belgische doelgroepen met behulp van display advertising. Ons Nederlandse netwerk aan influencers bereikt maandelijks ongeveer 1,5 miljoen unieke inwoners in België. Veel van de content van onze titels is immers ook voor een Belgisch publiek relevant.”

www.adfactor.be