Mediahuis op twee na grootste uitgever van Nederland
Mediahuis neemt Media Groep Limburg over, bekend van de regionale kranten De Limburger en Limburgs Dagblad, en wordt daarmee de op twee na grootste uitgever qua oplage in Nederland.
Lees meerMediahuis neemt Media Groep Limburg over, bekend van de regionale kranten De Limburger en Limburgs Dagblad, en wordt daarmee de op twee na grootste uitgever qua oplage in Nederland.
Lees meerNet zoals andere grote spelers in de sector schaft IP Belgium binnenkort de bureaucommissie van 15% af.
Lees meerNa de benoeming van Massimo Papa als Adjunct-Algemeen Directeur, richt RMB de cel ‘Data & Technology’ op. Dit team zal de regie bijstaan in de digitale transformatie en helpen bij het uitwerken van de datastrategie.
Lees meerLigatus heeft een transnationaal samenwerkingsverband aangegaan op het gebied van programmatic native adverteren met Adform.
Lees meerIn 2017 past Roularta Media geen tariefverhoging toe voor advertenties in hun magazines en packages.
Lees meerIn het segment BtoB Press staat Venuez aan de leiding met drie nominaties. In BtoB Communication zijn Pubmarket, Serviceplan en Content Republic/Mediafin de koplopers.
Lees meerMediaSpecs krijgt een volledig nieuwe look. Met een frisse en full responsive lay-out wil MediaSpecs.be zich nog meer profileren als het platform bij uitstek voor alle Belgische mediaspecialisten.
Lees meerDeze week werd de nieuwe website van nieuwsblad.be gelanceerd. Het doel: print en digitaal dichter bij elkaar brengen. Het koos voor een overzichtelijk design en krantenrubrieken zijn ook op de website te herkennen.
Lees meerDe beurs brengt alle soorten Franse uitgevers en persprofessionals samen op 23 en 24 november in het New Cap Event Center in Parijs.
Lees meerMet een oplage van 1,5 miljoen exemplaren is myShopizine het grootste consumentenmagazine van België. Wie beter om hun native advertising concept te ondersteunen dan Carole Lamarque?
Lees meerVanaf januari gaat Zatopekmagazine Vlaanderen digitaal en stopt het bestaan van de papieren versie. Het magazine wordt gratis voor de lezers en inhoud kan makkelijker worden gedeeld via sociale media.
Lees meerSinds maandag 10 oktober brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks programma over gekende merken, communicatie, media en marketing onder de naam Z-Advertising. In de eerste aflevering komt Phillipe Wallez aan bod.
Lees meer