BD myShopi illustreert native advertising met Carole Lamarque op 1,5 miljoen exemplaren

FacebookTwitterLinkedIn

Met een oplage van 1,5 miljoen exemplaren is myShopizine het grootste consumentenmagazine van België. Via native advertising worden consumenten geïnspireerd tot efficiënter en goedkoper shoppen. En wie beter om dit native advertising concept te ondersteunen dan Carole Lamarque, founding partner van Duval Union Consulting.

In de oktobereditie van myShopizine fungeert Carole samen met haar dochter Margaux als spreekbuis voor adverteerders Delhaize, Ikea, Ecover en Vandersanden Group. Een unieke ervaring, zo noemt ze het zelf, en een unieke kans om native advertising eens van binnenuit te beleven.

Carole: “Native advertising kan en moet een echte meerwaarde bieden aan de lezer. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden van hoe het níet moet. Mijn ervaring met myShopizine is dat het perfect haalbaar is om de boodschap van de adverteerders over te brengen zonder de authenticiteit van de centrale consument op te offeren. Bij een goeie mix van commerciële en inspirationele content zijn zowel de adverteerder als de lezer gebaat”.

De artikels van myShopizine zijn ook beschikbaar in de vorm van een digitaal magazine op myShopi.be en worden aangevuld met nog meer shoppingtips op blog.myShopi.com.