Z-Advertising gestart op Kanaal Z, interview met Phillipe Wallez

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds maandag 10 oktober brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks programma over gekende merken, communicatie, media en marketing onder de naam Z-Advertising.

Tien afleveringen lang komen cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, bpost, Alpro, Telenet, MediaMarkt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. Het gaat dan over reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het bouwen van merken, return on communication investment en agency relations.

In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe. In de eerste aflevering zoomt Phillipe Wallez, voorzitter van de UBA, in op de recente tendensen in de disruptieve markt van de adverteerder.

Deze nieuwe reeks is het resultaat van een samenwerking tussen Kanaal Z, Canal Z en UBA (Unie van Belgische Adverteerders) met de steun van partner Bisnode.

Bekijk het interview met Philippe Wallez hieronder.

Philippe Wallez @ Z-Advertising