Business to Business Press & Communication Awards: de genomineerden

FacebookTwitterLinkedIn

De jury voor de B2B Press & Communication Awards is op donderdag 13 oktober samengekomen in de kantoren van ING om onder leiding van juryvoorzitter Stephan Salberter (Head of Corporate Communication & Relations bij ING) de 58 dossiers te beoordelen die zich hadden ingeschreven voor de derde editie van deze competitie. De awards worden georganiseerd door Marcom World (uitgever van Media Marketing) met de steun van UPP en B2B Press. De jury heeft in totaal 22 dossiers genomineerd.

In BtoB Press, het segment voor de vakmedia, staat Venuez aan de leiding met drie nominaties, gevolgd door Artsenkrant/Le Journal du Médécin (Roularta Healthcare), RetailDetail en Gondola met elk twee geselecteerde dossiers. De andere finalisten in deze acht categorieën zijn ecoTips (Pergamino), MT Magazine (Publicarto) en PaperJam (Maison Moderne).

In de vijf categorieën van het andere segment, BtoB Communication, zijn Pubmarket, Serviceplan en Content Republic/Mediafin de koplopers met telkens twee nominaties. Pubmarket is genomineerd met de dossiers “Rio Tinto Diamonds” en “Unikit” (Unilever Benefra), Serviceplan diende “Belgium White Gold” (VLAM) en “Become a king of marketing” (STIMA Marketing Congres) in en Content Republic/Mediafin staat in de finale met “Digitalisation, threat or opportunity?” en “Perspectives on Banking”. De overige finalisten in dit segment zijn Gutzandglory met “Ring-a-Granny”, Flanders Investment & Trade met “Exportbeurs”, De Persgroep met “De ultieme Cultuurquiz” en Maison Moderne voor hun boek over het productiehuis Tarantula.

De winnaars zullen bekendgemaakt worden op het podium van de award-ceremonie tijdens het gala van 27 oktober in de Bozar. Inschrijven kan hier.