MediaSpecs lanceert gloednieuwe website

FacebookTwitterLinkedIn

Meer nadruk op medianieuws en betere integratie met de database

MediaSpecs krijgt een volledig nieuwe look. Met een frisse en full responsive lay-out wil MediaSpecs.be zich nog meer profileren als het platform bij uitstek voor alle Belgische mediaspecialisten.

Op de homepage is er voortaan meer aandacht voor al het nieuws en nieuwe initiatieven in het media- en marketinglandschap.

Daarnaast worden ook de onderdelen Insights (onderzoeken en analyses), Agenda (kalender met alle activiteiten) en Jobs (overzicht van vacatures) extra in de kijker gezet.

Abonnees op de database kunnen vanaf nu nog makkelijker omschakelen tussen de zoekmachine (met reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens van alle media) en de gratis nieuwssite via de handige navigatiebalk.

MediaSpecs werd opgericht in februari 2008. Ondertussen is de database uitgegroeid tot een referentie en onmisbare tool voor mediaplanners, adverteerders en PR-bureaus. Sinds augustus 2010 brengt MediaSpecs ook dagelijks nieuwsartikels over alles wat er beweegt in de mediasector.