Het reclamenetwerk Grey bevestigt zijn ambities om in Frankrijk een strategische cluster op te zetten: Grey Paris wordt FamousGrey Paris. De naam verwijst naar het Belgische bureau en weerspiegelt de concrete exportplannen van de FamousGrey-cultuur naar Frankrijk.
Famous, het bureau dat 20 jaar geleden mee werd opgericht door Marc Fauconnier was één van de grootste onafhankelijke bureaus van het land. Een jaar geleden trad het bureau toe tot het Grey-netwerk als FamousGrey Brussels en levert het op die manier scherpe expertise inzake print, tv, radio, digitaal, mobiel, CRM en PR.
Marc Fauconnier, CEO van FamousGrey: “De samenwerking tussen Brussel en Parijs biedt een antwoord op de groeiende vraag van internationale adverteerders om strategische en creatieve oplossingen te vinden die de landgrenzen overstijgen”.
Frans-Belgisch duotalent neemt de leiding
FamousGrey Paris kan rekenen op de ondersteuning van het netwerk en de steun van Marc Fauconnier, maar wierf ook een aantal nieuwe profielen aan voor het algemene management en creatieafdeling.
Géraldine Carlioz, die Algemeen Directeur wordt, wil vooral voor nieuwe zuurstof zorgen en continuïteit verzekeren.
Kwestie van meteen goed van start te gaan, kondigt FamousGrey Paris de komst aan van een nieuwe creatieve directie: Romain Repellin en Régis Boulanger.