Steps vernieuwt zijn magazine
Op 2 december krijgt Steps een grondige make-over: nieuw formaat, witter papier en een matte cover. Ook de verschijningsdata, formaten en tarieven veranderen.
Lees meerOp 2 december krijgt Steps een grondige make-over: nieuw formaat, witter papier en een matte cover. Ook de verschijningsdata, formaten en tarieven veranderen.
Lees meerBold & pepper lanceert een online community voor Franstalige paardenliefhebbers van over de hele wereld: www.moncheval.net. De reclameregie is in handen van Trevi Plus.
Lees meerActuaTV krijgt het contract voor de parlementaire tv-omroep van het Vlaams Parlement. De omroep krijgt de naam Vlaamsparlement.tv. De uitzendingen met ActuaTV als merknaam verdwijnen.
Lees meerTom Van Hoof wordt Chief Growth Officer van IPG Mediabrands. Gauthier Elslander volgt hem op als Managing Director van Initiative. Johan Putseys mag zich voortaan COO noemen van Initiative aan de zijde van Gauthier Elslander.
Lees meerOp 16 november vonden de HR Excellence Awards plaats. PH 410, het communicatiebureau van Hervé Renard, won er de prijs van ‘Best Employer Branding & Communication Company of the Year’.
Lees meerOp 23 november werden de winnaars van de Retail Awards 2017 bekendgemaakt. JBC won als enige twee awards. De overige winnaars waren Lidl, Standaard Boekhandel en Bol.com.
Lees meerZigZag asbl vertrouwt het zoeken naar commerciële partners voor de 29ste editie van Couleur Café toe aan Custom Regie. Dit muziekfestival aan het Brusselse Atomium vindt volgend jaar plaats van 29 juni tot 1 juli.
Lees meerAls onderdeel van Roularta Local Media biedt Roularta Digital (eerder bekend als Digilocal) totaaloplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven op vlak van online communicatie en digitale marketing.
Lees meerAxelle Petit, France Thiebault, Maude Coquelet, Thaïs Smeekens, Amélie Pardonge, Nadège Vanoverberghe en Ulrich Gilot zijn recent aangeworven in dienst van Initiative. Liesbeth Lefebure is nieuw bij UM en IPG Mediabrands verwelkomt Caroline Belloy.
Lees meerMet een extra oplage van 109.000 exemplaren valt Blits vanaf 2018 in drie nieuwe regio’s in de brievenbus: Brugge Centrum, Brugge Rand en Knokke.
Lees meerHet Europees Parlement heeft een tekstvoorstel aanvaard voor de toekomstige e-privacy verordening. Deze tekst vormt volgens BAM een ernstige bedreiging voor de sector, vooral omwille van de eis om een vrijwillige voorafgaande instemming.
Lees meerSanoma en Transfer creëren crossmediale pakketten met tv-reclame bij TF1 in België en print en digitale campagnes bij Flair, Femmes d’Aujourd’hui of Gael.
Lees meer