Roularta Local Media lanceert Roularta Digital

FacebookTwitterLinkedIn

Met de lancering van Roularta Digital brengt Roularta haar eerdere digitale business unit, bekend onder de naam Digilocal, naar een strategisch niveau.

De digitale markt is in volle ontwikkeling en heeft nood aan een sterke merknaam, die duidelijk herkenbaar is bij klanten en prospecten en een prominente plaats zal innemen in het aanbod van Roularta Local Media.

Luk Wynants, algemeen directeur van Roularta Local Media: “Met deze nieuwe merknaam kunnen we onze snelle groei op de markt beter ondersteunen. We maken nu een logische link met het merk Roularta, dat staat voor professionalisme en topservice”.

Als onderdeel van Roularta Local Media begrijpt Roularta Digital de specifieke digitale uitdagingen van kleine en middelgrote bedrijven in Belgiƫ. Ondernemers hebben nood aan een digitale no-nonsense aanpak die aansluit bij hun offline communicatie in lokale media.

Roularta Digital biedt totaaloplossingen op vlak van online communicatie en digitale marketing. Het beschikt over een team van adviseurs die klanten begeleidt bij hun digitale start en nadien helpt bij de verdere professionalisering van hun online communicatie. Zij leveren duurzame en haalbare oplossingen op maat, waarbij de meeste aandacht uitgaat naar digitale aanwezigheid, online zichtbaarheid en optimale vindbaarheid in Google. Roularta Digital stelt het ideale display advertising plan op, volledig in lijn met de geografische targeting van de klant, de huidige bekendheid van zijn business en het demografische- en interesseprofiel van zijn doelgroep.