MM wordt MW. Na het faillissement van Dupuis Presse wordt Media Marketing overgenomen door Marcom World NV

FacebookTwitterLinkedIn

In de nasleep van het faillissement van Dupuis Presse (Hot News 21/01) werden het merk en de producten van Media Marketing overgenomen door de nieuwe NV Marcom World.

 

Aandeelhouders van deze nieuwe vennootschap zijn Fred Bouchar (ex-directeur Media Marketing-Dupuis Presse), Serge De Schryver (ex-directeur Vlan, Scripta, Full Page) en de broers Olivier en Benjamin Bialek (co-partners Secondfloor). Serge De Schryver is afgevaardigd bestuurder.

 

Het nieuwe team bestaat uit een aantal oudgedienden van Media Marketing: Damien Lemaire (ex-hoofdredacteur MM), Griet Byl (ex-hoofdredactrice Genieten), Sandrine Lannoy (sales) en Michelle Franssen (data).

 

“Marcom World wil de markt een nieuw multimediaal (print en online) platform bieden dat de vakmensen uit de marcom sector zowel informatie als diensten aanbiedt.” De online newsletter is vandaag hernomen. De eerste printproducten (wekelijkse newsletter en magazine) verschijnen half februari. Over de eventuele verderzetting van de jaarboeken is er geen nieuws.

 

Nieuwe tariefkaarten volgen binnenkort en zullen in elk geval te vinden zijn in MediaSpecs.