Een jaar na de lancering op de Belgische markt breidt Mediabrands Publishing (MBP), het strategische content en social influence agentschap van Mediabrands, haar rangen uit met een keur aan nieuwe en indrukwekkende talenten.
We leveren meer en meer hooggespecialiseerde diensten aan een groeiend aantal klanten. De juiste mensen vinden was dan ook cruciaal voor MBP en onze verdere groei, stelt Charlotte Catteeuw, senior consultant Content and Community: Om ons aanbod aan te scherpen en te optimaliseren zijn we op zoek gegaan naar briljante mensen met een unieke set aan skills en de juiste frisse mentale ingesteldheid. Samen breiden ze onze talentenpool en capaciteiten uit, zowel in de breedte als in de diepte.
Salma Haouach komt bij MBP als content strategist. Salma is Solvay-trained, en heeft een uitgebreide achtergrond in content marketing en storytelling. Ze brengt een klare kijk op multiplatform content. Voorheen werkte ze voor Serviceplan, Air, ABInbev, LTB and the House of Marketing.
Thaïs Smeekens versterkt het team van ‘ICE’ (Interactive Community Management) als Community en Content Manager. Thaïs komt over van Baby Boum, waar ze verantwoordelijk was voor zowel de B2B als B2C communicatiestrategie, social media, persrelaties, partnerships management, video productie, web design, brand development en klantenrelaties.
Adrien Duchateau is de creative director van MBP. Hij is een multidisciplinaire designer, die zich toelegt op brand identity en web & mobile interfaces. Hij is een online wizard in digitale creatie en visuele concepten. Gepokt en gemazeld in mobile development en design, is Adrien in staat om zijn creaties meteen vanuit het ideale perspectief te creëren, door mobile first te denken.
Julien Denotte brengt zijn design skills in beeldcreatie en infographics met zich mee. Hij gelooft in visueel zeer aantrekkelijke snack-bites die zorgen dat de content meteen wordt opgemerkt. Hij vertaalt graag een mooi merk-verhaal in een heldere en aantrekkelijke infographic. In zijn wereld zegt een beeld letterlijk meer dan duizend woorden.
Ergin Arslanbas vervoegt het team als creative consultant. Hij is een onorthodoxe videocommunicatie specialist. Met zijn hands-on-ervaring in het bouwen van connecties met de jongere generaties is hij een hoeksteen voor MBP`s YouTube, Vine, Snapchat en Instagram acties.
Om de vele uitdagingen in content marketing, real time influencing, interactieve connectieve strategieën en sociale media het hoofd te kunnen bieden, heb je een waaier van gespecialiseerde doorzetters nodig, besluit Danny Devriendt, Managing Director MBP.