Rossel Advertising werft vier nieuwe all-round medewerkers aan

FacebookTwitterLinkedIn

Rossel Advertising werft vier nieuwe all-round medewerkers aan:

 

Elise Lepoittevin – Crossmedia Account Executive: Elise was voorheen werkzaam bij Références, de job-bijlage van Le Soir. Elise vervoegt het Rossel Advertising-team en zal instaan voor de interne coördinatie van speciale projecten.

 

Emma Lisella – Internal Sales: Emma studeerde af als Master in Bedrijfscommunicatie aan de ULB en startte bij Netevents. Zij versterkt voortaan het agency-team van Rossel Advertising, zowel voor print als digitaal.

 

Adélie Stichelbaut – Crossmedia Account Manager (Brand Native Hub): Adelie was werkzaam in de sector teleshopping als aankoopverantwoordelijke bij Tektvshop, en vervolgens in de affichage waar ze verantwoordelijk was voor Innovate, de creatieve en event-cel van JCDecaux. Adelie vervoegt het Rossel Advertising-team, meer bepaald in de nieuwe afdeling Brand Native Hub, onder leiding van Tom Vandevenne.

 

Cédric Ralet – Account Manager Digital Junior: Met een kersvers diploma van het Luikse HEC (Master Digital) op zak, komt Cédric Rossel Advertising versterken in het team van Tom Vandevenne. Hij staat in voor de commercialisatie van Sudinfo.be, RTLinfo.be, Out.be en Cinenews.be.