Ligatus neemt LiquidM over

FacebookTwitterLinkedIn

Met de overname van LiquidM breidt Ligatus zijn leidende positie uit wat betreft programmatic advertising en verovert het de eerste plaats in het strategische belangrijke mobiele segment.

 

LiquidM is een demand side platform (DSP) dat adverteerders en mediabureaus de mogelijkheid biedt om digitale advertenties programmatic aan te kopen. Het biedingsproces gebeurt real-time voor miljarden advertentie-impressies per maand.

 

De technologie focust op de aankoop van reclamecampagnes die in verschillende formats (native, video, rich media en display) aan mobiele apparaten worden aangeboden.

 

LiquidM zal onder eigen naam en als een apart bedrijf – zijnde een mobile DSP – blijven opereren, maar de positie binnen Ligatus zal het mogelijk maken de internationale groei te versnellen. Tegelijkertijd wordt LiquidM een integraal deel van Ligatus` nieuwe programmatic full-stack platform dat het bedrijf de mogelijkheid biedt om een one-stop oplossing voor programmatic advertising te leveren.

 

Lees het volledige persbericht hier.