Jérôme Rudoni en 11 AOÛT Media nemen de commercialisering van Adada.lu over van Maison Moderne

FacebookTwitterLinkedIn

De regie van de advertentieruimte en de vacatures op adada.lu verloopt voortaan rechtstreeks met Jérôme Rudoni en 11 AOÛT Media, dat adada uitgeeft. Aan het begin van de maand verliep namelijk het vijfjarig contract tussen adada.lu en de externe regie Maison Moderne.

De gezamenlijke beslissing om het contract niet te vernieuwen steunt op strategische overwegingen. Maison Moderne van zijn kant wil zich opnieuw meer toeleggen op de eigen mediamerken en klanten, terwijl Jérôme Rudoni zijn verschillende digitale en printkanalen wil onderbrengen bij één en dezelfde regie.

Van bij de lancering werd het offlinemagazine adada rechtstreeks gecommercialiseerd door 11 AOÛT Media. Door nu ook de regie van de website adada.lu aan te hechten kunnen we onze adverteerders gegroepeerde jaarlijkse oplossingen beginnen aanbieden vanaf het einde van het jaar”, legt Jérôme Rudoni uit, oprichter van 11 AOÛT Media.