Nieuw management voor communicatiebureau van Maison Moderne

FacebookTwitterLinkedIn

Stéphanie Schleich treedt toe tot Maison Moderne om het communicatiebureau te leiden en wordt lid van het uitvoerend comité van het mediabedrijf.

Stéphanie Schleich werd onlangs door haar collega’s verkozen tot ‘Brand Manager 2024’ en was al bijna vier jaar verantwoordelijk voor marketing en communicatie binnen de Cocottes-groep. Ze verlaat nu echter de advertentiezijde om de leiding te nemen van het communicatiebureau van Maison Moderne.

Met zo’n dertig medewerkers vertegenwoordigt het bureau van Maison Moderne ongeveer een kwart van de teams van het mediabedrijf, dat 120 medewerkers telt die zijn verdeeld over vier afdelingen (pers, businessclub, bureau en reclameregie).

“Hoewel we tot de belangrijkste structuren in Luxemburg behoren, zijn we altijd discreet geweest als het om ons bureau gaat”, zegt Mike Koedinger, oprichter en CEO van Maison Moderne.

Als het bureau van Maison Moderne minder als zodanig wordt geïdentificeerd, komt dat ook door zijn specialisatie. “Wij doen geen reclamecampagnes”, legt Mike Koedinger uit. “Als uitgeverij zijn wij eerst gespecialiseerd in de inhoud en daarna in het ontwerp. Wij ontwikkelen communicatiestrategieën, produceren content en distribueren deze om met de juiste boodschappen de doelstellingen van onze klanten te bereiken.”