Edita wordt de internationale reclameregie van Maison Moderne

FacebookTwitterLinkedIn

Edita, de reclameregie van L’essentiel, neemt de internationale commerciële vertegenwoordiging van Paperjam en Delano over van Maison Moderne.

“Deze samenwerking met Maison Moderne is een belangrijke stap in onze ontwikkeling als internationale reclameregie”, zegt Emmanuel Fleig, directeur van Edita.

Het doel is om “merken, adverteerders en mediabureaus in België en Nederland beter bewust te maken van de mogelijkheden om te investeren in de Luxemburgse markt”, aldus het persbericht.

Tot op heden vertegenwoordigt Edita op internationaal vlak de media van L’essentiel (krant, site, radio), Editpress (Tageblatt, Le Quotidien, Revue) en ACL (Autotouring). De publicaties van Maison Moderne worden hier dus nu aan toegevoegd.

Voor alle duidelijkheid: Het aankopen van advertentieruimte in Paperjam en Delano voor Luxemburgse opdrachtgevers verloopt nog steeds via Maison Moderne zelf.