Gimme, een online organiser waarmee scholen, sportclubs en verenigingen kunnen communiceren naar ouders en kinderen

FacebookTwitterLinkedIn

Gimme is een nieuwe online tool waarmee ouders voor het eerst alle activiteiten van hun jonge schoolgaande kinderen op één plek verzameld zien. Vanaf dit schooljaar maken meer dan 500 basisscholen gebruik van Gimme om te communiceren met meer dan 250.000 ouders en hun kinderen. Intussen schakelen ook steeds meer sportclubs en jeugdverenigingen Gimme in voor de communicatie met (de ouders van) hun leden.

 

Volgens Caroline Vermeire, verantwoordelijke voor advertentiewerving, biedt Gimme een uniek bereik van jonge gezinnen en leerkrachten:

“Door de aard van de berichten (specifieke school-, sport- en verenigingsinformatie over de eigen jonge kinderen) geniet Gimme immers grote aandacht van de ouders. Zowel de scholen, sportclubs, jeugdverenigingen als de ouders verwelkomen bovendien de relevante adverteerders en partners omdat ze dankzij hen Gimme gratis kunnen gebruiken. 68% van de bezoekers zijn vrouwen en 64% van de Gimme gebruikers zijn tussen 25 en 44 jaar. Naast verschillende B2C-formules richting de 250.000 ouders, biedt Gimme ook een specifieke B2B-formule richting 9.000 leerkrachten en directieleden uit het basisonderwijs.” 

 

Voor meer details, consulteer MediaSpecs.