Portefeuille-uitbreiding voor Publicarto met magazine Woef en combi-deal met Gimme

FacebookTwitterLinkedIn

Met het magazine Woef als nieuwe aanwinst en een combi-deal met Gimme kan reclameregie Publicarto een aantal nieuwe doelgroepen aanboren.

Woef richt zich met een oplage van 20.000 exemplaren op hondenliefhebbers en heeft een trouw publiek van 5.000 abonnees. Maandelijks kunnen adverteerders zo 275.000 hondenliefhebbers bereiken.

De oudercommunicatie-app Gimme richt zich op ouders van schoolgaande kinderen. 500.000 ouders van kinderen tussen 3 en 12 jaar oud zijn hierop ingeschreven. Dat betekent dat online adverteerders kunnen rekenen op een bereik van 1.000.000 vertoningen per maand. Momenteel maken al 1.300 basisscholen en 500 sportclubs en jeugdbewegingen gebruik van de app. Voor nieuwe adverteerders is er een combi-reclamepakket van online promotie via Gimme en offline promotie via advertenties in De Bond. Daarmee stijgt het bereik met nog eens 451.000 maandelijkse lezers.

Met Woef en de combi-deal met Gimme breidt Publicarto zo haar doelgroepspecifieke portefeuille uit die al bestond uit onder meer SeniorenNet.be, Femma en De Bond, Kanaal Z en MT magazine.

Neem een kijkje in de MediaSpecs Database voor reclametarieven en contactgegevens van Woef, Gimme en de andere media in de Publicarto-portefeuille.