Gimme breidt aanbod verder uit in samenwerking met De Bond

FacebookTwitterLinkedIn

Het digitale communicatieplatform Gimme kende in 2019 een sterke toename in zowel bereik als gebruik. Nu breiden ze hun aanbod nog verder uit met combinatie-pakketten.

Adverteerders kunnen kiezen voor de Vlaamse combinatie van een halve pagina-advertentie in het print maandblad van De Bond en één miljoen bannervertoningen verspreid over een maand op Gimme.

Daarnaast voorzien Publicarto (namens De Bond) en Gimme een regionale combi-promo op provinciaal niveau. Dit betreft enerzijds een kwartpagina in de regionale printeditie van De Bond en anderzijds 150.000 maandelijkse provinciaal gesegmenteerde bannervertoningen op Gimme.

Deze combinaties moeten adverteerders in staat stellen om de jonge Vlaamse gezinnen telkens aan te spreken op het moment dat ze ook qua mindset effectief met hun gezin bezig zijn.

De advertentietarieven van Gimme, De Bond en De Bond Regio zijn terug te vinden in de MediaSpecs Database.