Sterke groei voor communicatieplatform Gimme

FacebookTwitterLinkedIn

Het communicatieplatform Gimme heeft zijn bereikcijfers gepubliceerd. Hieruit blijkt dat er een sterke toename is in zowel het bereik als het gebruik van het platform. Het aantal unieke browsers steeg de afgelopen 30 dagen met 28% naar 486.615, terwijl het aantal maandelijkse sessies met 29% toenam tot 2,6 miljoen.

Tegelijkertijd zorgt het nieuwe mobiele formaat voor een grotere impact van de bannercampagnes bij de Gimme-gebruikers: ouders met kinderen van 3 tot 12 jaar met een gemiddelde CTR die ruim boven de 0,35 uitstijgt.

Door gebruik te maken van Gimme kunnen medewerkers van basisscholen, sportclubs en jeugdbewegingen ouders bereiken in één gezamenlijke app waarop ze hun activiteiten, brieven, foto’s en video’s kunnen delen.

De advertentietarieven van Gimme zijn terug te vinden in de MediaSpecs Database. Daarnaast bevat onze database ook verschillende specials binnen de aansluitende thema’s kids, jongeren en gezin.