Eurogamer Benelux gaat samenwerking aan met De Media Musketiers

FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Eurogamer Benelux gaat samenwerken met De Media Musketiers voor de verkoop van advertentie-impressies. Hierdoor kan de regie haar gaming aanbod fors uitbreiden. De Media Musketiers biedt nu al verschillende websites aan in België waaronder clint.be, voetbalprimeur.be, bricozone.be en de gamewebsites gamerz.be en 1337.games.

Eurogamer Benelux vertegenwoordigt het Belgische en Nederlandse verkeer naar verschillende websites waaronder het Nederlandstalige Eurogamer.nl, maar ook naar Eurogamer.net, VG24/7, RockPaperShotgun, Nintendolife, PushSquare, Metabomb en ModDB. Het netwerk lokt dagelijks 50.000 unieke bezoekers in België en Nederland en biedt adverteerders dagelijks meer dan 120.000 impressies aan.

“Dankzij deze samenwerking zetten wij met De Media Musketiers een grote stap vooruit richting de gamingmarkt”, zegt zaakvoerder Danny Hendrickx. “De nieuwe websites die wij mogen aanbieden zijn immers niet van de minste. We zijn dan ook zeer blij met deze mooie uitbreiding van onze portefeuille en vliegen er met volle goesting in.”

Ook Jasper Segers, managing director van Eurogamer Benelux, is opgetogen met de samenwerking: “We zijn enthousiast om in zee te gaan met Danny en zijn team bij De Media Musketiers. Met zijn jarenlange expertise zijn we in goede handen om onze inventory te verkopen.”