Programma en sprekers van het BAM Marketing Congress zijn bekend

FacebookTwitterLinkedIn

De BAM heeft het programma en de sprekers van hun Marketing Congress 2018 bekendgemaakt. Het congres is de jaarlijkse samenkomst van alle professionals die gepassioneerd zijn door marketing.

Tijdens het congres verwelkomt BAM nationale en internationale sprekers die het marketinglandschap van morgen vormgeven. (Voor het volledige programma, zie onze agenda.)

Thema’s en sprekers

Op donderdag 6 en vrijdag 7 december komen volgende thema’s en sprekers aan bod in Brussels Expo.

Technology and speed fighting each other
Hugues Bersini (Professor, Université Libre de Bruxelles)
Alfred Levi (Senior Vice-President Marketing & Media, AholdDelhaize)
Stéphane Amarsy (Co-Founder, Inbox)

The Miracle of Redesigning Relationships
Jos de Blok (Founder & CEO, Buurtzorg)
Koen Delvaux (CMO, Joyn)
Elisabet Lamote (Co-Founder, Trooper)

Creating Happiness in The Middle of The Congress
Ynzo Van Zanten (Economist, author, entrepreneur and storyteller, Tony’s Chocolonely)
Ellen Kegels (Founder, LN Knits)
Christophe Faucconier (CEO, Innate Motion Group)

Death and Rise of Media Tycoons
Franklin Foer (The Atlantic)
Xavier Huberland (Directeur Général du Pôle Médias, RTBF)
Yaser Bishr (Executive Director of Digital, Al Jazeera)

Keynotes

Daarnaast krijgen de deelnemers ook de kans om keynotes bij te wonen van: Bob Hoffman (Author & Speaker, Ad Contrarian), Tom Goodwin (EVP, Head of Innovation, Zenith Media), Simon White (Chief Strategy Officer, FCB WEST) en Peter Schelstraete (Founder & CEO, Ubuntoo).

 

Marketing Village en netwerkfaciliteiten

Meer dan 40 bedrijven worden vertegenwoordigd in The Marketing Village. Marketers kunnen er zich op de hoogte stellen van de beste en nieuwste oplossingen die beschikbaar zijn op de markt.

Ook dit jaar worden er weer tal van Lunch&Learns aangeboden voor iedereen die wil bijleren van experts in België. Er zijn ook zelfs enkele Breakfast&Learn sessies bijgekomen. Ook voor het eerst op donderdagavond een Book&Learn sessie met de boeklancering van Meaningful Marketing, geschreven door Bart Lombaerts.

Tijdens het congres wordt eveneens voor de vierde keer de award voor Belgium’s New Brand of the Year uitgereikt. Deze award bekroont het sterkste nieuwe merk van eigen bodem dat nog geen vijf jaar bestaat. Dit initiatief loopt in samenwerking met De Tijd/L’Echo.

Op donderdagavond 6 december is er de BAM-party, een netwerkmoment voor alle BAM-leden en congresdeelnemers.