Een nieuwe website voor L’Avenir: vereenvoudigde navigatie voor lezers en betere zichtbaarheid voor adverteerders

FacebookTwitterLinkedIn

De maand april begint met de lancering van de nieuwe website van L’Avenir. Meer gestroomlijnd en beter gestructureerd biedt Lavenir.net, zowel in de mobiele als in de desktopversie, een superieure leeservaring en profiteren online advertenties van een betere zichtbaarheid. De posities van de advertentieplaatsingen werden geanalyseerd en geoptimaliseerd om ze beter in de nieuwsfeed te integreren.

Nog dichter bij gebruikers

De lokale focus van L’Avenir laat adverteerders toe om direct aan te sluiten bij de interesses van lezers. Dankzij een betere markering van regionale content hebben gebruikers eenvoudig toegang tot de informatie die hen aangaat. Door advertenties te geolokaliseren, profiteren adverteerders van gerichte zichtbaarheid in een geloofwaardige redactionele context.

Nog meer video’s

De redactie van L’Avenir zal op haar nieuwe site nog meer videocontent aanbieden. Een extra mogelijkheid voor adverteerders om deze ruimte te gebruiken die beschikbaar is in pre-roll of in-read.

Betere omgeving voor partner content

Een pagina gewijd aan partner content is nu beschikbaar op Lavenir.net. Een vak met de laatste 3 artikels is toegankelijk in het keuzemenu van de homepage. De pagina brengt alle partnerinhoud samen en biedt een betere perceptie van de merken.

Commerciële dossiers online beschikbaar

Er verschijnt een nieuw onderdeel in het navigatiemenu, namelijk dat van dossiers. Dit is een groot voordeel voor adverteerders die print en digitaal in één formule willen combineren.