Jean Loubinoux en Donald Wolfs zijn de nieuwe eigenaars van autowebsite Vroom

FacebookTwitterLinkedIn

Vroom werd opgericht als digitale pionier en lanceerde meer dan 15 jaar geleden het eerste volledig online automagazine in België. Het mediabedrijf is nu in handen van Jean Loubinoux en Donald Wolfs.

“We staan op een keerpunt. Auto’s worden complexer, de mobiliteitsindustrie verandert snel en het medialandschap past zich aan een jongere generatie aan. Deze uitdagingen bieden de kans om snel te schakelen en te innoveren. In de snel veranderende automarkt dreigen consumenten én bedrijven wat te verdwalen in het aanbod. Wij willen hen persoonlijke oplossingen aanbieden, op maat en afgestemd op hun specifieke behoeften”, zeggen beiden.

Eind 2022 kreeg het duo de mogelijkheid om Vroom over te nemen. “Zonder aarzelen besloten we er samen voor te gaan. We delen dezelfde werkethiek, waarden en een honger naar innovatie. In combinatie met onze complementaire expertises was dit een kans die we moesten grijpen.”

Ze zullen de leiding verdelen, Jean Loubinoux als Chief Customer Officer (merk, inhoud en communicatie) en Donald Wolfs als Chief Operations Officer (commerciële strategie en activiteiten).

De nieuwe branding staat gepland tegen de zomer, het vernieuwende platform naar het einde van het jaar.