Dien uw campagnes in voor de Cuckoo Awards

FacebookTwitterLinkedIn

De Cuckoo Awards bekronen de beste direct marketingcampagnes in drie categorieën: creativiteit, effectiviteit en content. Agentschappen en hun klanten kunnen hun beste cases insturen tot en met 24 maart. Dit jaar zal gebruik gemaakt worden van een online platform om de cases in te sturen. Interesse om een case in te sturen? Neem een kijkje op www.cuckooawards.be.

De Cuckoo Awards bestaan uit twee verschillende jury’s. De ene jury staat in voor de beoordeling van de campagne met betrekking tot de creativiteit en effectiviteit, de andere jury beoordeelt de content. Beide jury’s zullen gebruik maken van aparte beoordelingscriteria.

Voorzitters voor deze twaalfde editie zijn Kris Vranken (de Managing Director van Stratics zal de campagnes beoordelen op hun effectiviteit en creativiteit) en Jasper Van Zandbeek (de CEO van Zandbeek Communications zal de campagnes beoordelen mbt hun content).

Het Cuckoo Awards Gala vindt plaats in de beroemde dancing Carré te Willebroek, op donderdag 11 mei vanaf 18u30.

Een overzicht van de Cuckoo Awards 2017

In elke categorie is er de mogelijkheid om goud, zilver of brons te winnen.

Meer info over de categorieën vindt u hier.

Effectiveness Cuckoo Award:
– Most effective traffic building/awareness case
– Most effective nurturing/customer experience case
– Most effective direct sales case

Creativity Cuckoo Award:
– Best creative design
– Best innovative idea
– Best targeting

Content Cuckoo Award:
– Best content program/strategy (long term)
– Best content campaign (short term)
– Best quality content (any form)
– Best native advertising approach (online & offline)
– Best content approach social media
– Best video
– Best content platform
– Best content design (print or digital)