Serviceplan Group viert 10-jarig jubileum met versterkt management

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds de oprichting in 2014 heeft Serviceplan Group een opmerkelijke uitbreiding gezien, zowel qua team, met meer dan 120 vaste medewerkers, als in financiële resultaten, met een omzet van meer dan 52 miljoen euro en een brutowinstmarge van bijna 13 miljoen euro voor het laatste boekjaar. Om deze groei te ondersteunen en zijn leiderschapspositie te consolideren, kondigt de Brusselse entiteit twee nieuwe Managing Directors in zijn team aan, evenals strategische interne evoluties.

Sylvie De Couvreur, voorheen Client Services Director, is gepromoveerd tot de positie van Algemeen Directeur van Serviceplan.

Melissa Bekaert, voormalig hoofd van het project ‘The Marcom Engine’, een strategische samenwerking tussen Serviceplan, Media.Monks en Berylls voor de BMW Group in 26 landen, neemt nu de rol van Algemeen Directeur van Plan.Net op zich.

Monia Kayila, Algemeen Directeur van Serviceplan Make, stapt op naar de positie van Managing Partner.

Enzo Ricciulli, Managing Partner van Mediaplus, breidt zijn actieradius uit binnen Mediaplus International, volgend op de succesvolle integratie van Mediascale, het voormalige data- en
programmatic agentschap van de groep.

Nancy Delhalle, mede-oprichtster van het agentschap en huidige COO, blijft de corporate communicatie, business development en het beheer van human resources overzien.

Marc Vlieghe, Chief Financial Officer, maakt het leidinggevende team compleet, en zorgt voor de financiële stabiliteit van de groep.

Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Group Belux, blijft op post en spreekt zijn tevredenheid en optimisme voor de toekomst uit.