De digitale schermen van Lijncom verspreiden warmte aan de kust

FacebookTwitterLinkedIn

Lijncom brengt tijdens de feestdagen een extra dosis warmte naar de Belgische kustgemeenten door op haar nieuw digitaal netwerk warme wensen te delen. Hierbij roept Lijncom de kustburgemeesters op om als eersten hartverwarmende digitale boodschappen te verspreiden via de Seaside 75i schermen en zo de kustbewoners een prettig en warm eindejaar te wensen.

De reclameregie van De Lijn plaatste eind november 7 interactieve infozuilen in de belangrijkste Vlaamse kuststeden en nog 4 andere zuilen zullen volgen begin 2024. Om deze schermen in de kijker te zetten bij de lokale gemeentebesturen en bewoners introduceert Lijncom het initiatief “Warme Wensen”. Als lanceringsactie kunnen kustbewoners makkelijk en snel hun persoonlijke geanimeerde warme wensen creëren en publiceren op de digitale zuilen.

Alle warme wensen zullen van 15 december 2023 tot 15 januari 2024 te bewonderen zijn in De Panne, Oostduinkerke, Nieuwpoort, Bredene, De Haan en Knokke-Heist.

CEO Christine Van den Berghe: “Door het aanbieden van een platform om warme wensen te verspreiden door de locals, zetten we de interactieve infozuil van De Lijn extra in de kijker. Deze beschikken over twee bruikbare zijdes: een interactieve zijde met real-time reisinformatie en een advertentiezijde voor merken die zichtbaar willen zijn aan de kust.”

De Seaside 75i schermen zijn te boeken via programmatic advertising. De strategisch geplaatste zuilen van dit nieuwe digitale netwerk zorgen voor een ideale regionale spreiding, waardoor adverteerders een aantrekkelijke regionale dekking realiseren.