Clear Channel digitaliseert Brussel met City Play

FacebookTwitterLinkedIn

Voortaan wordt het publiek creatiever dan ooit en in real time aangesproken. De 100 verticale digitale City Play-schermen trekken ieders aandacht op meerdere strategische plekken in de hoofdstad. Nadat Clear Channel eerder al het contract had gewonnen voor stadsmeubilair in het centrum van Brussel, is dit een nieuwe stap naar een verdere ontwikkeling van de advertentiemogelijkheden.

Clear Channel biedt een nieuwe interactieve speelruimte voor adverteerders aan via het aanbod City Play. De 100 digitale lcd-schermen van 2m², waarvan de installatie zeer binnenkort zal worden afgerond, zijn onder meer te zien in de voetgangerszones rond het Gulden Vlies, het Louizaplein, langs de Waterloolaan, rondom het De Brouckèreplein en op andere toplocaties in Brussel. Eén voor één locaties die druk bezocht worden door de actieve bevolking, shoppers en toeristen.

Creatief engagement en uiterste doelgerichtheid

De digitale wereld vergroot het creatieve potentieel en de efficiëntie voor adverteerders, vooral op plaatsen waar touchscreens en andere technologieën op maat beschikbaar zijn.

Bart Demeulenaere, Sales Director bij Clear Channel Belgium, voegt eraan toe: “De digitale aanwezigheid in Brussel zorgt voor meer flexibiliteit en stelt lokale, nationale en internationale adverteerders in staat om zichtbaar te zijn op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste context en dit met een perfect afgestemde boodschap. Deze aanpak ligt volledig in de lijn van de verwachtingen van hun consumenten. Het engagement met het publiek is voortaan onmiddellijk daar”.

Dankzij een dynamisch beheer in real time en een ultraflexibele, doelgroepspecifieke mediaplanning richten de aanbiedingen van City Play zich op typische populatieprofielen. Dit is mogelijk via een brede keuze aan modules, zoals de shoppingzones, de luxesector en de uptown/downtown-wijken.