Belgian Marketing Awards van start met 35 cases

FacebookTwitterLinkedIn

De vierde editie van de Belgian Marketing Awards telt 35 ingeschreven cases. Op 8 november worden de winnaars bekendgemaakt. Voor het eerst is er in elke categorie een Gold, Silver en Bronze.

Begin november vindt de uitreiking van de Belgian Marketing Awards plaats. Ondertussen is het aantal cases per categorie bekend. Het gaat om 17 kandidaturen voor de Marketing Leadership of the Year Award, 8 kandidaturen voor de Young Marketing Company of the Year Award en 10 kandidaturen voor de Marketing Company of the Year Award.

Uit de ingediende dossiers zal een selectiecomité van 25 personen, dat bestaat uit het Steering Committee aangevuld met de winnaars van vorig jaar en met marketingprofessionals uit verschillende sectoren en disciplines, per categorie 3 genomineerden kiezen. Deze genomineerden zullen een mondelinge presentatie geven voor de jury, die vervolgens de winnaars zal aanduiden.

Ter herinnering: Catherine Closset (CMO Director Stellantis Belux), Eddy Cremers (Client Officer Ipsos), Alain Decrop (Professor University of Namur), Eveline De Ridder (Partner Whyte Corporate Affairs), Maggie Geuens (Professor Ghent University), Anne-Françoise Piette (Partner Brain Impact), Kris Michiels (Marketing & Communication Director Nationale Loterij), Suzanne Stroobants (CEO Mindshare), Koen Van Impe (CEO +KOO Network), Etienne Bachelier (Marketing Director Alken-Maes), Lise Conix (CEO Schoenen Torfs) en Ruben Renaer (Founder Brauzz) vormen dit jaar de jury, met Michel Mersch (CEO Nestlé Belgilux) als voorzitter.

Het aantal ingediende cases is bovendien niet het enige nieuws binnen de Belgian Marketing Awards. Ook op vlak van de prijzen zijn er enkele veranderingen. Zo is er dit jaar niet één winnaar, maar worden er Gold, Silver en Bronze Awards uitgereikt. Bovendien zal Deloitte opnieuw een Special Award uitreiken voor excellence innovation in Data & Martech.